Vi spurgte medlemmerne:
Tilfredshed med teknisk afdeling

I november gennemførte vi en kundetilfredshedsundersøgelse i Danmarks Vindmølleforenings tekniske afdeling.

Alle medlemmer og andre, for hvem vi har udført arbejde de seneste to år og hvor vi havde mailadressen, blev bedt om at udfylde et spørgeskema. 70 personer (23 % svarede). Mange tak til jer!

De to hovedemner var information/kommunikation, herunder overholdelse af tidsfristen og arbejdets udførelse og rapport, herunder vores viden, rapportens indhold og omfang.

Tilfredshed med Danmarks Vindmølleforenings tekniske afdeling

Det gennemgående billede af svarene var meget positivt. I alle spørgsmål var der kun 0-2 personer, der svarede, at de var utilfredse. Mellem 49 og 65 % var meget tilfredse.
89 % vil anbefale teknisk afdeling til andre, 6 % måske. Kun 3 personer vil ikke.

Til spørgsmålet om, hvad kunden har fået ud af arbejdet svarer 5 ud af 7, at de har fået en uvildig og uafhængig vurdering samt viden om deres mølle, 3 ud af 7 at de har fået mulighed for planlægning og 2 ud af 7 at de har sparet udgifter. Nogle har tillige svaret, at de med eftersynet har fået tryghed og fundet en bedre løsning.

Vi er selvfølgelig meget tilfredse med de positive tilbagemeldinger, men alle besvarelser, forslag og kommentarer vil nu blive evalueret med henblik på at gøre det endnu bedre fremover. To ud af 70 utilfredse kunder er ikke meget, men dog to for mange. Så her vil vi også kigge på, hvad der er gået galt.

Kundetilfredshedsundersøgelse, Danmarks Vindmølleforenings tekniske afdeling, november 2013

17.12.13

 

Se alle besvarelser

Kundetilfredsheds-undersøgelse, Danmarks Vindmølleforenings tekniske afdeling, november 2013

Tekniske konsulenter
 
 
 
 
 
 

 

Det mener vi

Se også vore pressemeddelelser, rapporter, notater mm.

 

Myter om vindkraft

Danmarks Vindmølleforening begår seriemord på de første 12 myter om vindkraft